lördag 10 juli 2010

Tränat

Gick och tupplurade lite och så kändes allt bättre. Hade planerat att träna rutan lite men när jag insåg att konerna låg nere i källaren fortfarande sket jag i det och tränade annat ist.

Började lite smått med inkallning med ställande, fast utan själva inkallningsbiten eftersom jag inte vill fucka med ettans inkallning. Fick till ETT jättebra ställande och en bunt not so much... Han stannar förvisso stående varje gång, men bara en enda gång stannade han DIREKT och inte när han stod precis framför mig.

Gjorde några ingångar också, och sen testade jag en inkallning. Ingångarna var för sig var kalasbra, inkallning med ingång-inte alls. Gjorde en inkallning till och klämde fram ett FOT precis innan han var framme, och då blev det så vackert så vackert... Skulle tro att vi får 10 på inkallningen om jag tränar så ett tag, så att han kopplar.

Gick ett kort FF och det såg bra ut, eventuellt plogade han lite men i så fall var det väldigt lite, för det var inte så att jag kunde se det själv utan spegel.

Mellan momenten blev det lite "intervallträning" med bollen, så vi fick in lite kondition också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar