lördag 17 juli 2010

Sen blir jag en smula nyfiken på

Hur bitter man egentligen kan bli över att jag inte är intresserad av att ta emot "träningstips" som jag aldrig har bett om? Tydligen JÄTTEBITTER eftersom det fortfarande svider.

Nu kan vi klargöra det här direkt, för vederbörande lär ju smyga här också och vara bitter:

När jag säger att jag inte vill lägga spår åt min hund för att det är så torrt är det för att min hund aldrig har spårat. Jag är så jävla fånig att jag tycker att man inte behöver göra det svårare än nödvändigt för hunden när den ska börja med något nytt. Som vanligt har personen noll jävla koll och ingen som helst lust att ta reda på hur saker och ting ligger till.

Måste ju vara skitjobbigt när folk inte vill ta emot "välmenande tips" som dom aldrig har bett om, om det ska vara ett sånt jävla ståhej om saken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar