onsdag 7 juli 2010

Morgonvanor

Nu börjar Ixens morgonvanor bli mer acceptabla. Nu för tiden kan man oftast muta honom till att vara tyst och snäll iaf till NIO, så det tar sig. Snart kan vi vakna normal tid, typ 12 ;) Från kl 6 i våras till 9 nu, känns som ett framsteg!

Allra bäst sov han när han tränade lydnad si sådär 4 timmar/dag 3 dagar i rad. Jäklar vad gott vi sov då! I förmiddags efter att vi tränat var han behagligt trött. Det gick dock över, så nu är han lika pestig som han var innan...

1 kommentar:

  1. Gud så jag känner igen det där!
    Här hemma har jag en liten kille som står i givakt vid sängen vid 6-tiden och tycker att det är dax att gå ut.
    När jag tar honom och gammelman för första vändan i skogen, står den tredje och låter, för han är också beredd på sin vända.
    Som tur är har jag en gammeltant som inte gärna stiger upp innan 12, så efter rastning av 3 galna rottiskillar kan jag vila innan tanten vill ha sin vända.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera