tisdag 6 juli 2010

Tränade igenom ettan

Baklänges. När vi kom till FF var han trött och orkade inte riktigt göra så mkt fel som han brukar (på senare tid) men det blev ju inte direkt bra för det. Enda skillnaden är att han inte far iväg en halvmeter före mig, plogar gör han ändå och i och med det så är halterna sneda som fan. Jag vet inte riktigt hur jag ska komma till rätta med det där. Har testat alla "normala" saker redan utan någon vidare framgång, så jag måste fundera lite.

Låter filmen tala för sig själv. Jag är nästan beredd att ge upp nu...


2 kommentarer:

  1. Men varför är du så hård mot dig själv! Han är ju 10 månader och SUPERDUKTIG!
    Visst, han plogar lite i FF. Ingen skandal, det kommer säkert rätta till sig med rätt belöningsplacering och lite finslip! Ta med klickern ut! Träna utgångspositionen vid sidan. Kloss kanske?

    Ställandet är ju super, han ställer sig snabbt och snyggt! Du skulle ha belönat lite snabbare, så hade han klarat det! När inget hände trodde han att han skulle sätta sig. Kanske träna jättemycket avslut, utan att träna momentet, några dagar? Ställ honom, gå runt honom, belöna vid sidan innan han hinner sätta sig.

    Big up! Jag är imponerad!

    SvaraRadera
  2. Har klurat lite och ska träna ingångar separat-igen. Och så avslutet på ställandet-igen. Hur jag ska lösa plogandet vet jag fortfarande inte, får klura mer på det

    SvaraRadera