onsdag 18 augusti 2010

Hoppas vi slipper åska inatt

Inte för att JAG har något emot åskan, men Sally har... Det åskade inatt och jag vaknade när Sally la sig BREDVID min kudde... Det är helt makalöst så liten en fet golden kan bli om den bara vill ;)

Orkade inte engagera mig så mkt så jag la bara armen om henne och använde henne som huvudkudde och somnade om, och det gjorde tydligen hon också trots att det åskade som fasen. Om hon är riktigt rädd så skakar hela sängen av HENNES skakningar, så det faktum att vi båda två kunde somna om var ju positivt.

Sen åskade det på dagen också, herrejävlar vad det åskade! Trodde att jordens undergång var nära, det dundrade och brakade RIKTIGT högt. Jag var utan internet i någon timme efter det ovädret och Sally var skiträdd, men det var ju inte så mkt man kunde göra åt saken utan det var bara att vara som vanligt och vänta ut vädret. Ixen? Han tuggade ben och kunde inte bry sig mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar