söndag 8 augusti 2010

Dansa samba med miiiig...

Ja, så känns det idag!

Gjorde ett (nej jag fuskade och gjorde faktiskt TVÅ...) ställande på morgonen och det blir ta mig satan bättre och bättre!!!

10 fick vi då inte idag, 5 kanske-men det är poäng det med ;)

Första gången kommenderade jag och han följer bara med... SUCK tänkte jag och började planera att göra om. DÅ STANNAR HUNDEN... Han gick säkert 7 steg så vi fick väl en nolla iaf, men han STANNADE! Han funderade, kom på vad han skulle göra, och STANNADE!! Yey!! Dock satte han sig när jag kom tillbaka, så jag gjorde om ÄNDÅ, bara ställde upp honom och gick en meter, bara för att gå tillbaka igen och då blev det skitbra!

Sen fick han leka lite med tanten, och så fuskade jag som sagt och bröt mot reglerna och gjorde ett ställande till. Även den här gången tog han några steg innan han stannade, men bara 2-3 st kanske! Sen när jag gick tillbaka klev han ett steg åt sidan, men who cares!? Såna bagateller är lättare att jobba bort än att hunden bara går FOT ist för att stanna.

DUKTIG Lillweiler!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar