söndag 26 september 2010

Tågbiljetterna bokade

Nu är tågbiljetterna som ska ta oss (halvvägs) till helgens MH bokade. Vi åker till Uddevalla fredag kväll och åker hem igen på Söndagen. Hade hellre åkt hem direkt efter MH men sista tåget hem går kl 7 redan och det finns bara en mycket liten chans att vi hinner till stationen i tid så jag får åka på söndagen ist.

Ska se till att ladda alla batterier till kameran så att någon (läs Lillskutt) får filma hela MH, sen kommer det nog upp här om inget krånglar. Det där kan gå precis hur som helst... Jag gissar på många STORA reaktioner men rätt bra avreaktioner, och så hoppas vi att han inte biter någon figurant... Det är faktiskt inte helt otippat att han kan tänkas göra det, fast med lite tur är han för feg för att GÖRA det. Störst (eller egentligen enda) risk är det nog i så fall på avståndsleken, svårt att veta hur han reagerar där. Kan tänka mig att han är så pass sugen på att leka att han eventuellt vågar sig fram, men om figgen börjar skutta runt efter passivitet skulle det inte förvåna mig en sekund om han biter. Jag HOPPAS han flyr dock, det är ju att föredra, inte minst för den stackars figgen. Eller, det ultimata är givetvis att hunden varken flyr eller biter men eftersom jag känner min hund så...

Vet inte om jag ids släpa med mig datorn men det blir säkert uppdateringar från mobilen hela helgen om inte annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar