fredag 10 september 2010

Det är nästan så man är lite sugen

på att ta den där champagnen redan nu för att fira Ixens fina röntgen =) Det känns förjävla bra att man inte behöver oroa sig över att hunden ska få ont än på MÅNGA år.

Apropå champagnen (som jag ska spara) så har jag fått PM till nästa tävling, minns inte om jag skrivit det? Det är hur som haver 10 hundar i ettan och 6 i tvåan där N ska tävla. (Och G's hund tydligen, fast med annan förare, så det blir 2 att heja på). Har stalkat lite och kommit fram till att jag nog inte kommer sist iaf, en av hundarna som ska tävla har tidigare resultat som... Well, vi nöjer oss med att säga att det inte imponerar. Jag hoppas den hunden (och givetvis alla andra som jag inte vet något om) ligger stilla bara på platsen. Fan, även fast man rent intellektuellt VET att ANDRA hundar kan resa sig så är det som att informationen inte riktigt går fram förrän det finns en RISK att någon gör det. Om bara den där människan sist hade haft vett att knipa igen så hade jag kanske sluppit vara så nervös för det nu resten av livet...

Jag tror inte att vi ska ha några problem att få ett förstapris, men vi kanske inte får några superpoäng. Vet inget om domaren förutom att han (om det är den jag har stalkat) är 2 meter lång (så jävla klart...) och har collie, så det ska bli spännande =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar