tisdag 14 september 2010

Jävla skithund

Ixen är dålig i magen, och det kan han ju inte göra så mkt åt. Bara att springa ut med kraken när han behöver det, och torka när man missar att han behöver det...

Så, 23.30 går man ut med en hund som hävdar att det är dags innan han pruttar i pälsen. Man vallar runt hunden som uppenbart är skitnödig, men han VÄGRAR sätta ner röven och klämma. Vallar runt hundfan i en halvtimme innan jag ger upp och skiter i det, är man dålig i magen ska man inte behöva mer än 30 minuter på sig för att skita. Leta skit att ÄTA däremot går hur bra som helst, så man ska bli ÄNNU risigare i magen!

Kan ge mig fan på att han måste ut akut lagom tills jag lagt mig i sängen. Och eftersom han inte säger till alls (vilket han inte ska behöva, men när han är risig i magen vore det ju tacksamt...) så kommer jag varskos av lukten av död och förruttnelse som sprider sig i lägenheten...

God natt. Eller nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar