måndag 4 oktober 2010

Ixen, known all around the world...

Haha, ja just det! När vi var i Uddevalla så var det en människa där som var en smula förvirrad och trodde att Ixen inte var från O-kullen så vi stod och diskuterade ett tag vad hunden hette (jag väljer medvetet att inte säga vem det var eftersom h*n var en smula trög och jag fick upprepa namnet si så där 6 ggr...)

När jag hade sagt vad hunden heter för sjätte gången hör jag en bit bort: "Han har jeg sett på youtube, han er flink!"

Haha! Det var en norsk kvinna, jag kom aldrig riktigt fram till vem hon var eller var hon hade sett Ixens filmer (för hon lär ju knappast ha sökt på "Optimal Obelix" på youtube) men hon tyckte Ixen var jätteduktig och det var ju jätteskoj att höra sådär helt ur det blå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar