lördag 27 november 2010

Hoppsan då...

Jag och Ixen har en deal. Sent på kvällarna vill han gärna kasta runt sina bollar och märgben och det uppskattas inte av grannarna gissar jag, så jag måste ta bort grejerna. Men istället för att jag ska behöva lyfta röven ur soffan så säger jag "nu räcker det" och så kommer han och byter grejerna mot snask. Bra så...

Häromdagen hade jag middagsbesök och städade bort godisburken, så när han kom med benen och bollarna igår hade jag inget att ge honom så han fick en satsumas istället. Sen kom han med ett till ben, och fick en till satsumas... Sen kom han med hela lägenheten och ville ha MER!

Notera hur han pekar med hela huvudet på vad han vill ha... (Och ignorera att matten flåsar in i kameran, hon är tät i näsan...)

Klippet blev väldigt mörkt när jag la det på youtube, hoppas ni ser något ändå...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar