onsdag 30 juni 2010

Vad ska man träna nu då?

Nu känns det ju som om vi är "klar" med ettan, kan det verkligen vara så?

Han vet hur man utför alla moment, bara finslip kvar då eller? Och konditionsträning, jag är övertygad om att det är lösningen på problemen.

I ff måste vi slipa på halterna, och få bort plogandet, och träna på kontakten. I inkallningen måste vi träna på ingången och helst att han slutar skalla mig... I hoppet måste avslutet tränas till ordentligt. Annars tror jag att det känns rätt ok?

Och så baklängeskedjningen då! Jag måste släpa mig ut på klubben oftare så att jag har ett hinder. Det är betydligt enklare att frakta sig till klubben än att plocka upp mitt eget hinder ur källaren varje gång jag vill göra ett hopp eller två!

2 kommentarer:

  1. Är du stensäker på platsen?

    SvaraRadera
  2. Han har rest sig 1 eller 2 ggr av typ... 50? Han ligger tryggt, jag är övertygad om att han kommer fortsätta med det.

    SvaraRadera