tisdag 29 juni 2010

Baklängeskedjning

Jag vill baklängeskedja hela ettan. (Och alla andra klasser, men det är ju liksom ettan som är aktuell) Alla säger att det inte funkar så himla bra, men jag kan inte riktigt se varför? Ok, tandvisning och plats är kanske lite klurigt att få med, men alla andra moment?

Jag är som bekant lite kärringen mot strömmen och tänker givetvis testa. Funkar det så BRA, annars så har jag ju iaf fått testa och vet av egen erfarenhet att det inte funkar-fast varför det inte skulle göra det kan jag inte alls se.

Det börjar kännas som om det är dags att starta med det snart. Vi har i stort sett alla moment klara, bara massor med finslip kvar...

2 kommentarer:

  1. Varför skulle det inte gå? Vad är argumenten? Jag tycker det verkar som en toppenidé!

    SvaraRadera
  2. det vanligast förekommande argumentet verkar vara att det blir krångel när man byter klass sen, men vadå? I nästa klass är ju allt nytt ändå, så man måste ju ändå börja om liksom?

    SvaraRadera