torsdag 14 april 2011

Nä, det gick inget vidare

Jag har ingen bra tejp hemma utan bara kirurgtejp, och den sitter inget vidare på det fula örat. På det halvfina örat sitter det jättefint däremot! *Surar*

Tejpen lossnade så fort valpen vaknade, så jag gick på affären för att se om dom hade något bättre där. Extra stark frystejp var det enda dom hade, men jag testade! Det satt rätt fint, men Ix tyckte valpen var ful så han slet loss tejpen *surar lite mer* När jag sedan skulle tejpa IGEN så var det skitkasst klister på nästa varv tejp, så jag återgick till kirurgtejpen och peppar peppar men den sitter kvar fortfarande... Tror jag har tejpat öronen 5 ggr nu...

Lillen vet inte om det ännu, men han ska på utställning i Juni! Då kan han inte ha fula öron... Skulle vilja ställa weilern också, men med hans sociala brister är det inte möjligt ännu, han skulle i bästa fall få KEP eftersom domaren inte får ta i honom :/ Synd, för han är galet snygg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar