tisdag 7 december 2010

Maria Hagström

N släpade med mig till solariet (vilket är en jävla historia i sig men jag orkar inte...) och när jag låg där och svettades fick jag två sms. Orkade knappast kuta ur solariet för att kolla mobilen, så jag struntade i det. Efter några minuter hojtade N, som låg i båset bredvid, KOLLA MOBILEN! *S*

Då hade hon fått nys om en föreläsning med Maria Hagström på Jami, gratis, och tyckte att vi skulle åka. Klart vi skulle det. Bara hem och rasta hundarna och sen åka igen. Allt vi visste var Maria Hagström och gratis, och det var allt vi behövde veta ;) Det visade sig vara en föreläsning om klickerträning! Hade gärna haft en om lydnad eller spår, men klicker var kul det med. Även om man redan "kan" det så är det intressant, och man får en nytändning.

Bra dag. Om man inte ser till studierna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar