fredag 25 februari 2011

Betalt in anmälningsavgiften till tävling

om en månad ca. så nu kanske man måste träna lite också?

Weilern är inte tränad så mkt, han är lite eftersatt just nu känner jag och det är lite korkat för han KOKAR av arbetslust. Smisk på matten! Måste ta tag i positionen, inkallningen (avslutet) och ställandet.

Nutten har kommit tillbaka (yey!) och tränas hon med. Tränade henne nyss på nattpromenaden och om vi bara får till rutan så kommer det gå kalas. Hon är lite osäker på rutan, ibland stannar hon en meter innan och backar in, ibland går hon in, viker av åt sidan och stannar vid endera kanten och ibland jönsar hon bara runt och gör inget alls. Rutan är det vi måste träna mest på, jag tror faktiskt att jag får börja ta med mig konorna ut på VARJE promenad from nu.

Hittade ett staket som tinat fram till rätt lagom höjd på en gräsmatta där man slapp bryta benen på is, så jag testade hoppet för första gången. Först fattade hon inte vad jag ville, men när jag visade med hela kroppen gjorde hon ett 10-poängshopp. Hjärtenutten!

Lite ff och sånt också, inga större problem. Det är bara rutan som sagt.

Weilern får sitt i morgon *bestämmer*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar